TeaM Challenge 2009

                TeaM Challenge logo

english german
 Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Kar, TeaM labor szeretettel vár minden érdeklődő 10-17 éves korosztályba tartozó iskolás csapatot legújabb oktató, nevelő játékára.

A mostani nemzetközi játék fő témája mások kultúrájának megismerése és saját kultúrájának megismertetése másokkal. Játékunk 2009. február elejétől 2009. május elejéig fog tartani.
A játék célja, hogy:
•    önmaguk bemutatásával felismerhetik kulturális hagyományaikat, a világban, Európában és Magyarországon belül segít megtalálni egyediségüket és felismerni hasonlóságaikat másokkal;
•    játékos eszközökkel fejleszthessék kreativitásukat, logikai készségüket, alkalmazkodó és problémamegoldó képességüket;
•    az egymással való életszerű ismerkedés közben megtapasztalhatják nyelvismeret, kommunikáció, önkifejezés fontosságát, annak formáit és módszereit;
•    cselekvő feladatok segítségével értő olvasó, felelősségteljes, az információs és kommunikációs valamint Web 2.0-ás eszközöket hatékonyan használó fiatalokká váljanak;
•    a versenyorientált világban felismerjék a kooperatív munka előnyeit, erősítve a csapatszellemet.

Ha szeretnének nevezni iskolai csapattal, kérjük jelezzék legkésőbb 2009 február 2-ig legkésőbb azt a következő email címen: teamchallenge0809@gmail.com
az itt mellékelt adatlap kitöltésével és mielőbbi elküldésével.

A játék eléréséhez az adatlap visszaküldése után adunk útmutatót és egy jelszót a feliratkozáshoz, ezért kérjük mielőbb küldjék vissza az adatlapot. A játékban csak létező iskolák csapatai vehetnek részt, ezért az adatlap segítségével meg kell győződnünk erről.

creativity
Kreativitás és Innováció Európai Éve 2009

Jutalmak:
- A játék szervezői a különböző szintű teljesítményeket elismerő emblémákat ajánl fel.
- Az NJSZT Közoktatási Szakosztály a legkreatívabb alkotásokat jutalmazza könyvutalvánnyal.
- A Microsoft felajánlott a legjobban teljesítők részére: 1 db. 7 megabites képeket készítő web kamerát és két Student Encarta enciklopédiát, valamint különdíjat a Microsoft termékekkel (Photosynth, Popfly, Publisher, Movie Maker) készített kiemelkedő alkotások jutalmazásaképpen.


Korábbi játékaink összefoglalója itt olvasható.

A szervezők: ELTE TeaM labor + NJSZT Közoktatási Szakosztály
Turcsányi-Szabó Márta, egyetemi docens
a TeaM labor vezetője, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar
az NJSZT Közoktatási Szakosztály elnöke