Követelmény

Értékelés (szerzett pontok alapján):
          
jeles: 85-100
               jó: 70-84
     közepes: 55-69
  elégséges: 40-54
    elégtelen:  0-39

(Mindenkinek szakja és képzési szintjének megfelelően kell feladatokat választani!)

Az 1. és 2. feladat mindenki számára kiváltható egy alternatív feladattal, amennyiben egy eredeti témakör indítását és gazdagítását vállalja be a T@T háló egy új Csoportjának indításával és mások aktivizálásával, valamint a témakörhöz tartozó Pearltree informatikai eszközeinek továbbépítésével, a csoportolodalakon az eszközök módzsertani használatának rövid megfogalmazásával, és az eszközgyűjtemény ajánlásával.

Informatikatanár:
  1. Válasszon a T@T eszközök Tanulástechnológiai eszközök halmazából három olyan szoftvert, amelye a SZASZA-ban még nem lett feldolgozott és készítse el a sablonnak megfelelően a mások számára is érthetően megfogalmazott felhasználói leírását. (25pt)
  2. Készítsen egy komplett összefoglaló eszközgyűjteményt egy választott szakterület feldolgozásához a következők egyikének felhasználásával: Symbaloo, Livebinders, Pearltrees ill.  Prezi (20pt)
  3. Vezessen szakmai bloggot felfedezőmunkájáról és a félév során hallott/látott eszközök pedagógiai használhatóságáról (egy eszköz Bloom-féle elemzésévele), valamit aktívan szóljon hozzá mások blog bejegyzéseihez is. (15pt)
  4. Értékelje mások munkáját. (10pt)
  5. Készítsen  VUE gondolattérképet egy témáról és járuljon hozzá egy közös gondolattérkép kiegészítéséhez saját felfedezéseinek belinkelésével. (15pt)
  6. Csatlakozzon a T@T háló -zathoz és vegyen részt az ott folyó aktivitásokban. (15pt)

BSc:
  1. Válasszon egy az együttműködéshez szükséges hálózatépítő eszközt, hozzon létre egy tanulókört és dolgozzon ki egy konkrét tématervet értékeléssel (legalább két tanulótárs meghívásával). A tématerv feldolgozásához válasszon legalább 3 eszközt (legalább 1 általános alkotóeszközt /térkép szerkesztéső, digitális elbeszélés szerkesztő, gondolattérképező, médiaszerkesztő, nyelvi eszköz/, 1 interaktív játékszerkesztőt és 1 interaktív tanulóprogramot). (25pt)
  2. Készítsen egy komplett összefoglaló tananyagot (főleg internetes linkek begyűjtésével) a választott tématerv feldolgozásához a következők egyikének felhasználásával: VUE, Symbaloo, Pearltrees ill.  Prezi (20pt)
  3. Vezessen szakmai bloggot felfedezőmunkájáról és a félév során hallott/látott eszközök pedagógiai használhatóságáról (egy eszköz Bloom-féle elemzésévele), valamit aktívan szóljon hozzá mások blog bejegyzéseihez is. (15pt)
  4. Értékelje mások munkáját. (10pt)
  5. Készítsen  VUE gondolattérképet egy témáról és járuljon hozzá egy közös gondolattérkép kiegészítéséhez saját felfedezéseinek belinkelésével. (15pt)
  6. Csatlakozzon a T@T háló -zathoz és vegyen részt az ott folyó aktivitásokban. (15pt)

MSc:
  1. Válasszon egy T@T témát, olvasson hozzá a T@T irodalomból és dolgozza fel a szakirodalmat. Készítsen mások számára is kereken értelmezhető összefoglalót olvasmányairól a Wiki területre, valamint az irodalomban felelhető eszközökről Pearltrees feldolgozást. (25pt)
  2. Készítsen egy komplett összefoglaló prezentációt az utókor számára a következők egyikének felhasználásával: VUE, Prezi, ill. video podcast és mutassa be a választott témakörét. (20pt)
  3. Vezessen szakmai bloggot felfedezőmunkájáról és a félév során hallott/látott eszközök pedagógiai használhatóságáról (egy eszköz Bloom-féle elemzésévele), valamit aktívan szóljon hozzá mások blog bejegyzéseihez is. (15pt)
  4. Értékelje mások munkáját. (10pt)
  5. Készítsen  VUE gondolattérképet egy témáról és járuljon hozzá egy közös gondolattérkép kiegészítéséhez saját felfedezéseinek belinkelésével. (15pt)
  6. Csatlakozzon a T@T háló -zathoz és vegyen részt az ott folyó aktivitásokban. (15pt)