Követelmény
Értékelés (szerzett pontok
alapján):
jeles:
85-100
jó: 70-84
közepes: 55-69
elégséges: 40-54
elégtelen: 0-39
(Mindenkinek szakja és képzési szintjének megfelelően kell feladatokat választani!)
Az 1. és 2. feladat mindenki számára kiváltható egy alternatív feladattal, amennyiben egy eredeti témakör indítását és gazdagítását vállalja be a T@T háló egy új Csoportjának indításával és mások aktivizálásával, valamint a témakörhöz tartozó Pearltree informatikai eszközeinek továbbépítésével, a csoportolodalakon az eszközök módzsertani használatának rövid megfogalmazásával, és az eszközgyűjtemény ajánlásával.
Informatikatanár:- Válasszon a T@T eszközök Tanulástechnológiai eszközök halmazából három olyan szoftvert, amelye a SZASZA-ban még nem lett feldolgozott és készítse el a sablonnak megfelelően a mások számára is érthetően megfogalmazott felhasználói leírását. (25pt)
- Készítsen egy komplett összefoglaló eszközgyűjteményt egy választott szakterület feldolgozásához a következők egyikének felhasználásával: Symbaloo, Livebinders, Pearltrees ill. Prezi (20pt)
- Vezessen szakmai bloggot felfedezőmunkájáról és a félév során hallott/látott eszközök pedagógiai használhatóságáról (egy eszköz Bloom-féle elemzésévele), valamit aktívan szóljon hozzá mások blog bejegyzéseihez is. (15pt)
- Értékelje mások munkáját. (10pt)
- Készítsen VUE gondolattérképet egy témáról és járuljon hozzá egy közös gondolattérkép kiegészítéséhez saját felfedezéseinek belinkelésével. (15pt)
- Csatlakozzon a T@T háló -zathoz és vegyen részt az ott folyó aktivitásokban. (15pt)
BSc:
- Válasszon egy az együttműködéshez szükséges hálózatépítő eszközt, hozzon létre egy tanulókört és dolgozzon ki egy konkrét tématervet értékeléssel (legalább két tanulótárs meghívásával). A tématerv feldolgozásához válasszon legalább 3 eszközt (legalább 1 általános alkotóeszközt /térkép szerkesztéső, digitális elbeszélés szerkesztő, gondolattérképező, médiaszerkesztő, nyelvi eszköz/, 1 interaktív játékszerkesztőt és 1 interaktív tanulóprogramot). (25pt)
- Készítsen egy komplett összefoglaló tananyagot (főleg internetes linkek begyűjtésével) a választott tématerv feldolgozásához a következők egyikének felhasználásával: VUE, Symbaloo, Pearltrees ill. Prezi (20pt)
- Vezessen szakmai bloggot felfedezőmunkájáról és a félév során hallott/látott eszközök pedagógiai használhatóságáról (egy eszköz Bloom-féle elemzésévele), valamit aktívan szóljon hozzá mások blog bejegyzéseihez is. (15pt)
- Értékelje mások munkáját. (10pt)
- Készítsen VUE gondolattérképet egy témáról és járuljon hozzá egy közös gondolattérkép kiegészítéséhez saját felfedezéseinek belinkelésével. (15pt)
- Csatlakozzon a T@T háló -zathoz és vegyen részt az ott folyó aktivitásokban. (15pt)
MSc:
- Válasszon egy T@T témát, olvasson hozzá a T@T irodalomból és dolgozza fel a szakirodalmat. Készítsen mások számára is kereken értelmezhető összefoglalót olvasmányairól a Wiki területre, valamint az irodalomban felelhető eszközökről Pearltrees feldolgozást. (25pt)
- Készítsen egy komplett összefoglaló prezentációt az utókor számára a következők egyikének felhasználásával: VUE, Prezi, ill. video podcast és mutassa be a választott témakörét. (20pt)
- Vezessen szakmai bloggot felfedezőmunkájáról és a félév során hallott/látott eszközök pedagógiai használhatóságáról (egy eszköz Bloom-féle elemzésévele), valamit aktívan szóljon hozzá mások blog bejegyzéseihez is. (15pt)
- Értékelje mások munkáját. (10pt)
- Készítsen VUE gondolattérképet egy témáról és járuljon hozzá egy közös gondolattérkép kiegészítéséhez saját felfedezéseinek belinkelésével. (15pt)
- Csatlakozzon a T@T háló -zathoz és vegyen részt az ott folyó aktivitásokban. (15pt)