TeaM KIHÍVÁS Internetes játékok

 

 

 

 

A játék készítői és lebonyolítói: Az ELTE TeaM labor óráira járó Informatika tanárszakos hallgatók, főként a „Telementorálás” óra projektmunkájaként készítik és bonyolítják a versenyt.

Minden évben az órákra járó hallgatók, az előző évek tapasztalatait felhasználva, új játékot készítenek. A játék témáját az adott időszak aktualitásaihoz kötik és beleszövik saját szakmájuk adta elhivatottságukat, valamint az egyetemen tanult innovatív technológiákat és módszereket, amelyek alkalmazásában a játék folyamán segítséget is nyújtanak a résztvevőknek.

 

·         Turcsanyi-Szabo, M. (2006). Blending projects serving public education into teacher training. In Kumar, Deepak; Turner, Joe (Eds.) Education for the 21st Century – Impact of ICT and Digital Resources, IFIP 19th World Computer Congress, TC-3 Education, IFIP series Vol. 210, pp. 235-244, Springer.  http://www.springerlink.com/content/k8q6107r3gu60838/

 

 

 

Szervezők: ELTE TeaM labor

Turcsányi-Szabó Márta - turcsanyine @ ludens.elte.hu

 

 

 



TeaM Challenge 2008 - 2009

A mostani nemzetközi játék fő témája mások kultúrájának megismerése és saját kultúrájának megismertetése másokkal. Játékunk 2008. nov. 1-től 2009. jan. 23-áig fog tartani. 

 

A játék hírdetőoldala ITT található.

 

 

 



Kihívás 2008 „Küzdj! Merj! Győzz!”

Az idei program egy fontos sporteseményhez kapcsolódik, a Kínában megrendezendő Olimpiához. A játék három fordulóban kerül megrendezésre 2008. február 4.–től  április 30.-ig.

 

A játék portálja:

http://njszt-kozokt.inf.elte.hu/kihivas2008/

 

 

 



Kihívás 2007 „Segítség, ember”

Az idei játék a környezetvédelemmel foglalkozik két fordulóban 2007. február 5.–től  április 27.-ig.

 

A játék hirdetőoldala ITT található és a portál:

http://njszt-kozokt.inf.elte.hu/kihivas2007/

 

 

 

Kihívás 2006 Emlékek tengere

Ez a játék eltért az eddigiektől és egy öreg láda tartalmát kellett megfejteni és a bevezető történet folytatását elkészíteni, amiben fény derülhet a láda tulajdonosára: http://njszt-kozokt.inf.elte.hu/kihivas/

 

 

Kihívás 2005 Ismerd meg kollaboratívan a világ országait az Interneten keresztül

Ez a forduló szintén órai munkák keretében született és a diákok kollaboratív munkáján volt a hangsúly alapozott: http://matchsz.inf.elte.hu/kihivas2005/

 

 

Kihívás 2004 Ismerd meg a világ országait az Interneten keresztül

Ez a forduló szintén órai munkák és szakdolgozatok keretében született és a diákok kreativitására alapozott: http://matchsz.inf.elte.hu/kihivas2004/

 

 

 

 

Kihívás 2003 Ismerd meg az Európai Uniót az Interneten keresztül

A Neumann centenárium tiszteletére az NJSZT-vel közösen került megrendezésre az országos méretű verseny, amelyben kb. 100 iskola vett részt igen nagy sikerrel: http://kihivas2003.neumann-centenarium.hu

 

·           Réthely-Prikkel, B., Turcsányi-Szabó, M. (2003), Team Challenge, Proceedings of Eurologo 2003, pp. 281 – 290, 27-30 August Porto, Portugal. http://matchsz.inf.elte.hu/Colabs/Porto/pubs/RPB_TSzM.pdf

·           Turcsanyi-Szabo, M., Bedo, A., Pluhar, Zs. (2006). Case study of a TeaM Challenge game – e-PBL revisited, ed. Watson, D. Education and Information Technologies, No.4 October 2006. Springer http://www.springerlink.com/content/t4896677504820u2/

 

 

 

 

Kihívás 2002 Ismerd meg Magyarországot az Internet-en keresztül”

Az első játék az informatika tanárképzés órai beadandójaként született, amelyet a hallgatók tovább tökéletesítettek. A versenyben részt vettek hazai iskolás és teleházas csoportok és határon túli magyar iskolás csoportok: http://comlogo.web.elte.hu/team/kihivas/index.html

 

·         Kaszás Péter, Réthey-Prikkel Brigitta (2003): Kihívás 2002 – internetes keresőjáték 10-14 éves gyerekek számára, Új Pedagógiai Szemle 2003 július-augusztus. http://www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=2003-07-in-Tobbek-Kihivas